Autor |
Wiadomość |
Acidnine |
|
|
Domenlo |
|
|
Adanerjoup |
|
|
Nazis |
|
|
Anelo1 |
|
|
Musi |
Wysłany: Pon 11:42, 19 Cze 2006 Temat postu: Ent i Drzewiec |
|
w pliku data/monsters robimy plik xml o nazwie Ent w tym pliku dajemy kod php
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Ent" level="50" maglevel="15" experience="950" pushable="0" armor="50" defense="30" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="150">
<health now="1700" max="1700"/>
<look type="2711" corpse="3940"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="70"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="150" maxdamage="225" probability="100"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
<defense immunity="invisible"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Run Forest, Run!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="5015" chance="3333"/>
<item id="2497" chance="2222"/>
<item id="2519" chance="909"/>
<item id="2487" chance="909"/>
<itme id="2488" chance="999"/>
<item id="2559" chance="9999"/>
<item id="2393" chance="666"/>
</loot>
</monster> |
otwieramy plik monsters(jest on w data /monsters)
i dodajemy linike
<monster name="ent" file="ent.xml"/> |
jesli chcemy żeby ent był w naszym map edytorze to wchodzimy w plik gdzie jest mapeditor i edytujemy plik creatures i dodajemy linike
w mapeditorze wyglonda jak monk ale na ots jako drzewo
<creature looktype="57" name="Ent" type="monster"/> |
to teraz robimy drzewca
w pliku data/monsters robimy plik xml o nazwie Drzewiec w tym pliku dajemy kod php
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Drzewiec" level="35" maglevel="60" experience="800" pushable="0" armor="40" defense="30" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="150">
<health now="1100" max="1100"/>
<look type="2706" corpse="3940"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="70"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="30" maxdamage="60" probability="100"/>
<attack type="rune" name="mm explosion" exhaustion="500" cycleticks="1500" probability="40"/>
<attack type="rune" name="mm explosion" exhaustion="500" cycleticks="2500" probability="85"/>
<attack type="rune" name="soul fire" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="75"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
<defense immunity="invisible"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="The spirit of forest is in my heart"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="5015" chance="3333"/>
<item id="2497" chance="2222"/>
<item id="2528" chance="2222"/>
<item id="2559" chance="9999"/>
</loot>
</monster>
|
otwieramy plik monsters(jest on w data /monsters)
i dodajemy linike
<monster name="drzewiec" file="drzewiec.xml"/> |
jesli chcemy żeby ent był w naszym map edytorze to wchodzimy w plik gdzie jest mapeditor i edytujemy plik creatures i dodajemy linike
w mapeditorze wyglonda jak monk ale na ots jako drzewo
<creature looktype="57" name="Drzewiec" type="monster"/> |
A teraz screny jak wyglondajom
w mapeditorze
a tak na real
|
|
|